Paus i bloggande

Jag kommer ta en längre paus från att blogga. Saker har hänt både irl och på nätet som fått mig att faktisk tappa lusten för att skriva här, på ett tag i alla fall. Jag återkommer senare, men förvänta er inga fler inlägg detta år.

Jag kommer försöka fortsätta att kommentera på diverse bloggar. Tills dess, på återseende! 🙂

Det här inlägget postades i Om bloggen. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Paus i bloggande

  1. noboytoy skriver:

    Åh nej….!
    Gud, vad ledsen jag blir, BF…
    Du har väl inte blivit hotad?
    Du lovar att komma tillbaka?

    • BitterFeminist skriver:

      Jag lämnar för privata skäl samt att jag är ärligt talat jävligt trött på en del feminister i bloggsfären.

      Jag kanske kommer skriva ändå i en nära framtid då jag får energi när jag blir arg över något, men nu just nu är jag mest trött över allt. Att leva i denna kvinnohatande värld gör mig så trött.

      • noboytoy skriver:

        Vi är många som är trötta på både ”feminister”, antifeminister och kvinnohatare.
        Du är redan saknad, ska du veta. Kom tillbaka snart! Kram /NBT

  2. BitterFeminist skriver:

    Sen en sak till, jag är vän med en viss transsexuell kvinna som blev uthängd på Medborgare X. blogg. Och jag kan säga att jag verkligen inte uppskattar att personer som Shed Light ser henne som en man som hatar kvinnor. Detta är sådant som gör att jag faktiskt är så jävla trött på all skit. Man tycker ju att vi borde kunna hålla sams, men nej. Äh. varför jag ens bryr mig vet jag inte.

    • noboytoy skriver:

      ??
      Jag förstår ingenting..?
      Är det Shedlight som du kallar ”transfobisk”?
      Jag känner inte Shedlight men av det jag har förstått av henne så är hon väl allt annat än transfobisk…? Hon skriver ju tex väldigt ofta i Eriks blogg..? Ser Shedlight på FumFem som en man som hatar kvinnor??
      Jag förstår ingenting.

  3. noboytoy skriver:

    BF, är du säker på att du har fått rätt information av inblandade?
    Jag har nämligen fått mailkonversationen mellan Shedlight och FumFem, av Shedlight, för att kunna få grepp om vad som har hänt. Jag ser faktiskt ingenting ”transfobiskt” i Shedlights mail. Hon skriver ingenstans att FumFem är ”en man som hatar kvinnor”.
    Jag ser att FumFem också har blandat in mig i denna diskussion. Shedlight och jag är två olika personer. Jag svarar gärna för mig själv om FumFem har frågor att ställa till mig.
    Rätta mig gärna om jag har fel.

Kommentera

