Imma let you finish, but…

Tror jag ska göra som någon jag brukar läsa hos när hon gör det, Hanna Fridén, och prata om ett par kommentarer i min föregående tråd.

Ja först började det med att jag blev anklagad för att se alla kvinnor som älskar analsex som ”offer för patriarkatet”.  K.

Sen blev jag kallad för BitterFitta och anklagad för ”hatar tydligen män och sex i allmänhet.” och ”De är väl för fula för att få nå”…

Oh darn it, I’m so insulted here. Really. Okay not really.

Sen lite kul det där med BitterFitta, kanske ska ändra mitt namn temporärt till det… Än mer kul eftersom om ni tänker efter, att ha en bitter fitta är bra, annars kan det bli infektion och svamp. pH-värdet och allt det där.

Det här inlägget postades i Wut?. Bokmärk permalänken.

Kommentera

